Färskt bröd oftare!

Hej på er!
Förlåt för min dåliga uppdatering men dagarna rullar på med massa annat kul att jag inte hinner med att blogga. :D

Men nu ska jag ta mig i kragen och åtminstonne få iväg ett inlägg idag.

Har ni sett en sån här någon gång tidigare?



Dessa paket går att köpa i vilken mataffär som helst.
Paketena innhåller färdiga mjölblandingar till bröd. Super smidiga! Allt du behöver göra är att tillsätta vatten, knåda lite, och skjutsa in dom i ugnen och vipps så har du färskt bröd! Sååå perfekt när man egentligen inte orkar baka utan bara vill ha det överstökat!

Inga mått, inte en massa nyöppnade kukkelimukk mjölpaket som du aldrig kommer att baka någonting på i alla fall ;)

Paketen finns med flera olika innheåll och det finns andra märken som också har sånna här typer av brödpaket. Var dock noga och kolla upp att paketen innehåller jäst när du köper dom. Till vissa paket medföljer inte jästen utan då måste man köpa till. Annars så sitter det paket med torrjäst klistrat på toppen av paketet!

Good luck! <3



Uppdatering:
Så här blev resultatet på mina italienska lantbröd!
Visst blir resultatet bra när man gjort något så simpelt?


Kommentarer
Postat av: joss

Ähh, vi köper färskt bröd på morgonen istället :D

2009-08-03 @ 21:46:43
URL: http://readablethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0