Startpaket för pralintillverkning

När jag fyllde år för ett par månader sen så fick jag inte bara pralinkursen i födelsedagspresent utan även ett startpaket med grejer så att jag skulle kunna fortsätta göra praliner hemma efter kursen(tack så mycket mormor, morfar, farmor och farfar). Tänkte visa lite vad det innehöll och vart ni kan få tag på det!


 
-
Innehåll: 1 st valfri pralinform, 1 kg mörk choklad, 1 kg mjölk choklad, 1 st palett, 1 st doppgaffel, 1 st tempereringsslev, 1 st sticktermometer, 1 st skrapkort i plast, 1 st metallskrapa, 10 st cellofanpåsar, 5 st pralinaskar, 1 st instruktionshäfte - Hur man gjuter i pralinform, Hur man tempererar choklad och lite recept på olika tryfflar.
OBS! De köpte till en extra parlin form till mig. Startpaketet innehåller endast 1 st pralinform!

Startpaketet går att köpa på http://mumsigt.se/. Det finns även ett mindre startpaket och självklart mycket mycket mer på denna sida. Verkligen värd att besöka!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Käka var det ju :O Det måste ju bli snart det! <3

2009-10-26 @ 18:09:06
URL: http://jessicaspeiblo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0