APU

(APU = Arbetsplatsförlagd utbildning. Som paro ungefär)

Just nu ligger APU:n några dagar varje vecka fram tills det att jag reser till Frankrike. Jag praktiserar på ett bageri/konditori och har verkligen super kul! Tiderna är däremot lite annorlunda mot vad jag är van vid, börjar 00.30 och slutar när många av er åker till skolan/jobbet, så därför blir det lite dåligt med bakning här i bloggen eftersom jag sover hela dagarna...

Men som sagt jag har jätte kul och trivs som fisken i vatten så jag klagar inte :)

Fler tårtor kommer upp här i bloggen snart. Den första kommer att dyka upp nästa vecka så jag hoppas att ni står ut och inte lämnar mig här. För jag har minsann INTE slutat blogga och jag kommer absolut INTE att göra det heller!


Ha det bäst ute i vårsolen!


Kram Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0