Fråga ang. utbildning!

Postat av: Rebecca

hej, tänkte bara fråga vad det är för slags utbildning du går, alltså om det är högskola, KY, komvux osv? du gör sjukt coola tårtor! gillar den med Lightning Mc Queen :) hoppas du svarar och tack i förhand.


Svar: Jag går andra året på gymnasiet, inriktning bageri/konditori, alltså är jag inte riktigt färdigutbildad än. Min tanke är att jag ska fortsätta plugga vidare inom samma kategori efter gymnasiet sen men Vad och Vart är inte bestämt.

Kul att du gillar mina tårtor!

Kram Matilda

Kommentarer
Postat av: Linda Magnusson

Tack snälla Matilda för att du ställde upp och gjorde tårtorna till Nellies dop. Helt underbara var dom, både att äta och titta på. Det var många som beundrade dem och ville jag skulle hälsa att du är superduktig. Kram från Nellie,Linda och Mattias

2010-01-23 @ 19:11:04
Postat av: Rebecca

Okej, tack för svaret :)

2010-01-25 @ 21:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0