Hos Matilda UF

Företaget rullar på.
Blir inte så mycket tårtor just nu eftersom jag måste hinna med skolan, driva UF-företaget och jobba. Men jag trivs med det och tycker att det är kul alltihop! :D

Just nu bakar jag och grejer för fullt inför den kommande helgen då jag kommer att få chansen att ställa ut och sälja mina produkter. På plats kommer det att finnas fina presentförpackningar i form av burkar med skorpor, påsar med maränger och strutar med karamelliserade mandlar.
Alldeles perfekt att ta med istället för en blomma nu när man är bortbjuden på tex julbord! :)

För mer information bli vän med Hos Matilda på facebook eller kommentera detta inlägg så hör jag av mig via mail med tider osv.


Kram
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0