Tårta med ninetail




 


 

 


Vill du kolla alla mina tårtor? Klicka HÄR!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Gud vilka rosor! Jättefina

2011-05-26 @ 16:34:26
URL: http://www.matsafari.blogspot.com
Postat av: Celina 14

Jag skulle gå in på min kompis blogg, men gick in på fel, och det är jag glad för!

Jag bestämde mej för 2 dagar sen efter att ha kollat på du är vad du äter att bli nyttig och börja springa. Men man ångrar sej ganska stort när man kollar på dina underbart fina tårtor!

Jag gillar verkligen U.S.A tårtan du har gjort! Jag älskar verkligen U.S.A och blev helt kär i tårtan på första ögonkastet!

Måste säga att du är grymt bra på det du gör, tårtorna blir helt släta och så har du så fina och komplicerade dekorationer på! Lycka till med livet, M.V.H en random som kolla in din blogg :)

2011-05-28 @ 22:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0