Tårtkalas igen!

Har gjort en tårta idag till ännu ett födelsedagskalas. Den här gången blev det en vanlig hederlig Williamstårta (vaniljkräm och pärongrädde).
Man brukar ha smält choklad över hela tårtan, men som vanligt, gjorde jag min egna variant ;)
På rosorna och banden penslade jag på ätbart pärlmorspulver (kan lägga in en bild på burken senare). Chokladen provade jag på att temperera för första gången själv här hemma. Och vet ni vad? Jag lyckades!

Jaja slut babblat här kommer bilden på tårtan:

Kanske inte syns så mycket att det glittrar/blänker om banden och rosorna på bilden..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ser riktigt god ut tilda! och jätte snygg :D duktig du är! :) <3

2009-10-23 @ 19:22:12
Postat av: Matilda

Tack så mycket :)

2009-10-23 @ 20:09:41
URL: http://maatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0