Nutellachokladbollar

Jag har alltid älskat chokladbollar, gärna med mycket kaffe och kakao så att det blir ordentligt med smak. Det är en smidig godbit som går att slänga ihop snabbt och jag lyckas nästan alltid ha alla ingredienser hemma. Är man riktigt slö så behöver man inte ens rulla det till bollar utan behöver endast trycka ner en sked i bunken. Helt P E R F E K T om ni frågar mig!
 
Nu har jag dock hittat en ruuuuuskigt god kusin till denna älskade chokladboll. Nämligen: nutellachokladboll!
 
Tänk er chokladboll PLUS nutella. Hur fantastiskt blir inte det?!?!?! Att dessutom rulla bollarna i hackade hasselnötter gör det hela ännu bättre då nutellan och nötsmaken framhävs ännu mer.
 
 
 
Kram
Matilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0