Jag är en gottegris

Japp gottegris var bara förnamnet! Just nu sitter jag och mumsar i mig Hemmagjorda Snickers samtidigt som jag pluggar. De är så goda att jag tror jag smäller av snart!

Har även gjort Morot cupcakes och ÄNTLIGEN har jag lyckats göra cupcakes! De blev inte för torra, inte för platta, frostingen rann inte av och ja, vad ska jag säga? Jag är överlycklig, hahah!

Denna gång testade jag ett nytt recept på philadelphiaglasyr och det blev perfekt. Tror det var tack vare boken som jag fick av farmor och farfar i julklapp. Tack tack

Receptet dyker upp lite senare eller imorn.



Hoppas att alla har myst riktigt ordentligt ute i solen idag

Kram på er alla och hoppas ni får en super härlig vecka!



P.S Kan avslöja att det kommer att bli mycket uppdatering av tårtor senare i veckan, så ni som gillar mina tårtor har mycket att se fram emot. Spännande!







Kommentarer
Postat av: .

åh, ska du lägga ut bilder på cupcakesen? :D

2010-03-14 @ 21:29:50
Postat av: Linda

jag fattar verkligen inte hur du kan göra så grymt snygga tårtor & allt annat :o kan du inte lägga ut recept på snickers? =)

2010-03-23 @ 22:32:06
URL: http://lindakekkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0