Idétorka?

Själv är jag snart klar med alla julklappar men tänkte att det kanske finns andra där ute som behöver lite tips och idér.

Här är några super gulliga läppglans i fom av cupcakes. Perfekt för den som är lika bak- och godistokig som jag!
Finns att köpa på asos.com men har även hört att de ska finnas på BikBok.


Jag fick en sån här liten goding av mammas arbetskamrat för ett par dagar sen och den smakar smaskens på läpparna och självklart kan jag inte låta bli att fiska upp den lite då och då ur fickan så att alla mina vänner får se den ! ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna

De finns att köpa på stockhome också! (:

2009-12-03 @ 19:35:59
URL: http://sannabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0