Jahopp så har man skaffat sig en blogg

Jag har inte haft några som helst planer på att skaffa en blogg tidigare. Men sen igår så erbjöd sig Sanna att hjälpa mig att få i ordning en helt egen blogg. Tusen tack Sanna, den blev super fin <3

Jag har funderat och funderat på vad jag ska lägga in på bloggen. Först var det mer som ett skämt men ju mer jag har funderat på det så tror jag faktiskt att jag ska ta och dela med mig av mina smarrigaste bakverk och desserter. Jag tänker göra allt själv en gång först innan jag lägger ut det så att jag kan få med lite egna tips och idéer. Ska även försöka lägga in bilder på allt också så man kan se resultatet. Det kan väl bli ganska kul?

Det här får bli första inlägget. Kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

Välkommen hit...



Ha det gott!

2009-05-03 @ 19:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0