Tårta med Dinosaurie

Idag blev det tårta till Gustav som hade kalas. Han största önska var att få en tårta med en dinosaurie på.

Jag tänkte dinosaurie som klättrar ur tårtan.
Mamma visste inte alls hur jag tänkte
Och min pojkvän tyckte att det såg ut som att själva tårtan var kroppen.

Så jag vet inte riktigt. Man får väl tycka som man vill och skaffa sig lite fantasi ;)
Men viktigast av allt var naturligtvis att Gustav själv bev nöjd. Och det blev han.

Ingen fick äta huvudet eller svansen för det skulle han spara!









Vill du kolla alla mina tårtor? Klicka HÄR!


Kommentarer
Postat av: Fröken Dill

Vilka fantastiskt fina och fantasifulla tårtor! Jag är ingen stor tårtätare, men njuter med ögat istället.

Många hälsningar från fröken Dill

2010-01-25 @ 16:31:46
URL: http://www.frkdill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0