3 pensionstårtor

De är lika fast olika. Samma typ av dekoration, fast olika färger.



Lila blommor, ljusa bottnar, pärongrädde och vaniljkräm:


Gula blommor, ljusa bottnar, hallongrädde och chokladmousse:


Vita blommor, ljusa bottnar, päronmousse och aftereightmousse:


Upptäckte en lite rolig grej. För nästan exakt 1 år sen så gjorde jag mina första tårtor. En tårta till min lillebror med färjestad loggan på och en tårta till min pappa som var exakt en sån som den här ovan med vita blommor, päron och aftereight.

Inte trodde jag då att jag skulle få chansen att göra så många tårtor och att jag sedan skulle göra en likadan 1 år senare! :)



 


Vill du kolla alla mina tårtor? Klicka HÄR!


Kommentarer
Postat av: Sanna

man blir ju så tårtsugen! :D

2010-05-03 @ 20:38:30
Postat av: Cilla

du är så otroligt duktig. kramisar

2010-05-09 @ 14:28:35
URL: http://wiccankraft.blogg.se/mumsfillibabba
Postat av: Jenny, Matlust

Dom är jätte fina. Som en sommaräng. =)

2010-05-12 @ 18:04:13
URL: http://matlust.bloggproffs.se
Postat av: Marie Stockhult

Hej matilda!!



Vad fina tårtor du gör! Helt otroligt!

Vill gärna komma i kontakt med dig ang en tårta tills på måndag 17/5.

Är det möjligt med så kort varsel?

Du når mig på mobilnr 0708-198849.

Vänlig hälsn Marie.

2010-05-14 @ 10:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0