Bilder på bröllopstårtorna!

Jag har gjort ett inlägg tidigare om att jag gjorde tårtor till ett bröllop och nu har jag fått tag på lite bilder!
Dels är det bilder som är tagna här hemma och sen är det bilder som är tagna från bröllopet.

Tårtorna är hjärtformade och innehåller chokladbottnar med päronmousse och aftereightmousse. En av tårtorna var även glutenfri.


Själv måste jag säga att jag blir så himla glad över att se bilderna! Det kändes som det blev så himla rätt :D













Kolla blommorna i bakgrunden och sen på blommorna på tårtorna. Nästan samma!





 


 

 


Vill du kolla alla mina tårtor? Klicka HÄR!


Kommentarer
Postat av: Marianne

Så otroligt vackra :-)

2010-10-18 @ 12:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0