Ett besök i himlen

Hittade en butik i London med endast köksgrejer i två våningar och inte nog med det den nedre våningen innehöll B A R A bakredskap. Jag svävade på moln. Åh så lycklig jag var!!!

Det kom fram en expedit till min sambo för att fråga om jag mådde bra. Varpå min sambo säger:
"Kan du inte se att hon är i himlen? Titta hennes leende"


Nu ska ni få äran att se mina nya små godingar!



Nomnomnomnomnomnom

Tänk om jag hade haft större resväska... tänk om jag vore miljonär... tänk om jag hade haft ett större kök så att jag fick plats med mer saker... tänk om...tänk om...



Kram
En överlycklig Matilda


Kommentarer
Postat av: Ellen

VAD HETTE AFFÄREN? :O:D

2012-01-17 @ 11:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0