Lillasysters student!

Som flera av er vet så flyttade jag utomlands förra våren, dock uppstod det saker som gjorde att jag valde att flytta hem tidigare. Jag kom hem lagom till den svenska sommaren och dök upp som gubben i lådan på min lillasysters student! 
 
Dom enda som visste att jag hade flyttat hem endast två dagar innan studenten var mina föräldrar, far och morföräldrar. Gissa om det blev en överraskning för övriga! Det roliga var att vi lyckades hålla det hemligt för min lillasyster och herregud så hon grät när hon fick se mig. Det är nästan så tårarna trillar nu när jag sitter och tänker tillbaka på det ögonblicket.
 
På den korta tid jag var hemma innan studenten så lyckades jag ändå slänga ihop tårtor till firandet. Tyvärr hade jag glömt ta med min systemkamera och har därför endast dessa mobilbilder att visa er.
 
Då jag inte han fixa marsipan till tårtorna så täckte jag den ena sorten med riven vit choklad och den andra sorten fick bli en Oreokake. Sammanlagt bjöds det på sex stycken tårtor, tre av varje sort.
 
 

 

 
 
 

 

Vill du kolla alla mina tårtor? Klicka HÄR!

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0